Wat wij doen
Casestudy’s

We hebben al meer dan 400 merken geholpen om van e-commerce een succes te maken en hun KPI’s na de lancering te verbeteren.

Lecot-Raedschelders

Lecot-Raedschelders had een gloednieuwe, complexe en uiterst flexibele e-commerce-oplossing voor de b2b-markt nodig. Vaimo ontwierp een b2b-site die in realtime gekoppeld is aan hun ERP-software van IBM en hun PIM-oplossing van inRiver. Op de site zijn zo’n 350.000 producten te vinden. Dankzij de speciale, gebruiksvriendelijke verzendingsoplossing kunnen de medewerkers van Lecot efficiënter werken.

Jack Daniel’s VK

Jack Daniel’s VK wilde zijn assortiment van topproducten onder de aandacht brengen en zijn klanten tegelijk een unieke ervaring bieden. Daarom bouwde Vaimo voor Jack Daniel’s VK een responsieve site met een uitgebreide inhoud. De oplossing is volledig geïntegreerd in de Magento Order Management Suite, met onder meer OMS- en betalingsoplossingen.

Hexaplan

Hexaplan wilde een site om zijn b2b-activiteiten te ondersteunen. Vaimo bouwde voor Hexaplan een b2b-site die gekoppeld is aan het ERP-systeem van de onderneming. Vaimo voegde ook een dropshipping-optie toe en een functie om live te chatten.

Bauhaus

BAUHAUS wilde een stabiel en responsief e-commerceplatform dat het volledig zelf zou kunnen aanpassen. Ook perfecte integratiemogelijkheden voor voorraadbeheer en betalingen waren een must. Vaimo ontwierp een onlinehandelsomgeving voor b2c en b2b met virtuele tools. Zo kunnen de klanten vlot winkelen, een vestiging in hun buurt opzoeken, installaties bestellen en zelfs speciale leveringen plannen.

Proactiv+

De webshop van Proactiv+ was gebaseerd op in code vastgelegde, starre templates die een enorme invloed hadden op de stabiliteit van de website. Proactiv+ wilde overschakelen op een responsieve versie om een doelgroep aan te spreken die overwegend met mobiele toestellen werkt. Het doel: een betere klantenervaring bieden en de webshop eenvoudiger zelf kunnen updaten. De oplossing van Vaimo deed wat ze beloofde … en nog veel meer.

Björn Borg

Een gebruiksvriendelijkere, kostenefficiëntere webshop met een vlotter betaalproces: dat stond er op de verlanglijst van Björn Borg. De onderneming koos op aanraden van andere e-commercebedrijven voor Magento en kwam zo bij Vaimo terecht. De reden? De uitgebreide knowhow en expertise van Vaimo op het vlak van e-commerce.

Gant

Gant had een heel duidelijke visie voor zijn e-commercesite. Vaimo vertaalde die visie in een projectplan en creëerde een site die fantastische resultaten heeft opgeleverd.

Helly Hansen

De perfecte combinatie van merkuitstraling en verkoopaanpak: daar was Helly Hansen naar op zoek. Zo wilde de onderneming haar klanten de weg wijzen en inspireren door de klantenervaring te verrijken met inhoud en verhalen. Helly Hansen heeft ook diverse andere sites voor b2b, schoenen enz. en wilde ze allemaal dezelfde uitstraling geven. Vaimo bedacht daarom een intuïtieve webshop die de klanten op een gebruiksvriendelijke manier en vanaf elk toestel laat kennismaken met het rijke verleden van Helly Hansen.

The Lounge co

Vaimo lanceerde de webshop van The Lounge Co voor Sofa Brands International. Daarop is onder meer de Vaimo Productconfigurator te vinden, die het mogelijk maakt om producten eindeloos te personaliseren.

 

GANT

Gant had een heel duidelijke visie voor zijn e-commercesite. Vaimo vertaalde die visie in een projectplan en creëerde een site die fantastische resultaten heeft opgeleverd.

Schrijf u in op onze nieuwsbrief

een toonaangevende aanbieder van e-commerce-oplossingen

Vaimo helpt klanten over de hele wereld succes te boeken via e-commerce. We hebben al meer dan 400 b2c- en b2b-winkeliers geholpen om hun onlineactiviteiten te ontwikkelen zoals zij dat willen. Zo zijn we uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders van Magento-oplossingen.